Internetový marketing - nedílná součást vaší firmy
Co je to web marketing?
Web marketing je dnes již nepostradatelnou součástí marketingu každé
prosperující firmy. Jde o to, co nejefektivněji prodat své výrobky či
služby prostřednictvím internetových stránek či prostřednictvím
prezentace vaší firmy na nich. Tvorba web
stránek firmy by měla být jedna z prvních věcí, kterou po vlastním
založení firmy uděláte. V tomto ohledu je nutné si uvědomit, že např.
75% české populace využívá k nákupu či hledání zboží a služeb
internet a spoléhá na něj také při hledání informací o produktech a
službách.
Internetový marketing slouží k tomu, aby vám pomohl vaši firmu prosadit a
dostat do povědomí klientů prostřednictvím internetu. Nákladově vychází
velmi levně, platíte pouze za doménu a případně za přední pozice
v internetových vyhledávačích. Platba za přední pozice se vyplatí vždy,
neboť potenciální klient většinou kliká na první odkazy, které mu
vyhledávač nabídne. Pokud jste se svými webovými stránkami až dole na
stránce nebo na dalších nalezených stranách, potenciální klient
pravděpodobně zvolí vaši konkurenci. Pro správnou funkci webových stránek
je důležité zvolit dobrý hosting.
Jaké zvolit webové stránky?
Co se samotných webových stránek týče, vítězí samozřejmě nápaditost, přehlednost a celkový vzhled webu. Zmatenými stránkami, gramatickými chybami, špatně zvolenými barvami či převzatým textem v klientovi nevzbudíte důvěru a váš produkt či službu si s největší pravděpodobností nekoupí.
Další druhy web marketingu
Nejsou to ale jen samotné webové stránky vyhledané internetovým vyhledávačem, čím můžete přilákat potenciální klienty. Velká většina firem používá optimalizaci pro vyhledavače (SEO – search engine optimization), PPC reklamu (Pay Per Click), bannerovou nebo plošnou reklamu, zpětné odkazy a online katalogy, email marketing, konverzní architekturu či webovou analytiku. Vyplácí se také, pokud umožníte Vašim zákazníkům vyjádřit názor na vámi poskytnuté zboží či služby. Prostřednictvím takovýchto referencí můžete získat další klienty a navíc vás tato forma zpětné vazby nutí ke snaze o co největší spokojenost zákazníka.
Facebook a další
Pokud vám jsou všechny uvedené možnosti, jak se prosadit prostřednictvím internetu málo, můžete zkusit použít i sociální sítě – např. Facebook, Twitter, YouTube, Linkedln a další. Zde mají lidé možnost vyjádřit své názory a potřeby, což vám umožní se lépe rozhodovat při dalších činnostech týkajících se vašeho podnikání. V každém případě se v těchto ohledech obratte na profesionály zabývající se tvorbou webových stránek v této oblasti, kteří se ve světě internetového marketingu pohybují a vědí, jak vaši firmu nejlépe na webu prosadit. Pokud se nechcete zabývat internetem, můžete si zkusit nechat udělat plakáty.
Článek Internetový marketing - nedílná součást vaší firmy byl publikován 5. března 2012 v 00.00 v rubrice Podnikání. Autorem článku je Barbora Keprdová. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Patenty a podnikání 24.04.2011 00.00
- Externí financování podnikání 03.06.2010 23.00
- Franchising, cesta k podnikání 28.04.2011 00.00
- Krátkodobé financování v podnikání 17.01.2010 21.00
- Podnikání výhodněji? Zakotvěte na Slovensku 07.05.2010 01.00
Top 10
- Opravy v pronajatém bytě. Kdo je platí?
- Chcete vrátit zboží? Kdy je to možné?
- Obchodní společnosti – druhy a charakteristika
- Audit – co to je a k čemu je dobrý?
- Psychika člověka hraje důležitou roli v životě
- Co to jsou a k čemu slouží devizové rezervy centrální banky
- Chraňte hodnotu svého majetku a volte zlato jako investici
- DPH – o Zákoně o DPH v kostce
- Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky
- Ferratum SMS půjčky
Tagy
půjčka půjčky čalounění Investice založení firmy podnikání banky Zákon o odpadech důchod pojištění