FRANCHISE Meeting Point 2013 – Největší přehlídka franchisových příležitosti v České republice a na Slovensku

Tagy:  franchising,

FRANCHISE Meeting Point 2013 – Největší přehlídka franchisových příležitosti v České republice a na Slovensku

Ve dnech 08.03. a 09.03.2013 se bude konat v Brně mezinárodní franchisový veletrh FRANCHISE Meeting Point, který bude největší událostí v oblasti franchisového podnikání na českém a slovenském trhu. Pro majitele franchisových systémů nabízí veletrh jedinečnou příležitost, jak tyto osvědčené koncepty prezentovat zájemcům o tuto metodu podnikání. Pro stávající nebo budoucí malé a střední podnikatele pak širokou nabídku franchisových značek a řadu dalších služeb pro jejich podnikání. Nedílnou součástí veletrhu bude i velmi zajímavý a bohatě obsazený doprovodný program, v rámci kterého budou přenášet a poskytovat velmi zajímavé informace renomovaní odborníci z oblasti franchisingu, práva, daní, financování apod. Tento doprovodný program připravuje a bude v něm i vystupovat Ing. Aleš Tulpa, AVEX systems – mezinárodní franchisový poradce, ex-prezident České asociace franchisingu a její dlouholetý člen, dřívější generální ředitel významných mezinárodně působících společností jako například OBI, QUELLE, Lasselsberger aj. Konkrétní program s uvedením témat a přednášejících bude možné sledovat nebo najít na webových stránkách www.avexsystems.cz.

Franchising – Partnertsví přinášející úspěch

Evropský kodex etiky franchisingu definuje franchising jako odbytový systém, jehož prostřednictvím je na trh uváděno zboží, služby nebo technologie. Opírá se o úzkou a nepřetržitou spolupráci právně a finančně samostatných a nezávislých podnikatelů – franchisora (poskytovatele franchisy) a jeho franchisantů (příjemce franchisy). Franchisor poskytuje franchisantům právo a současně jim ukládá povinnost provozovat obchod (franchisový koncept) podle jeho osvědčeného konceptu a know-how.

V praxi to funguje to tak, že franchisor nabízí franchisantům podnikatelský koncept „na klíč“ a „balík“ služeb pro úspěšné vybudování a řízení franchisových podniků. Každý z nich dělá to, co nejlépe umí. Franchising je tedy „partnership for profit“ – partnerství přinášející úspěch pro obě strany. Základní myšlenkou franchisingu je jako v každém podnikání – vytvářet zisky a jednou vytvořený podnikatelský koncept vícekrát prodat. Tím je v podstatě každý franchisový systém předurčen pro další expanzi – na národní nebo i mezinárodní úrovni.

Pro koho a jaké podnikání je franchising vhodný?

Franchisová forma podnikání se zejména uplatňuje v oblasti malého a středního podnikání. Lze ji využít jak pro osoby fyzické, tak právnické. Ze zkušenosti, praxe a různých analýz je známo, že nejvíce se franchising uplatňuje ve službách, zejména v gastronomii a v obchodě. Pro expanzi na nové, především zahraniční trhy jsou nejvíce používané metody tzv. master-franchisingu a založení vlastních franchisových centrál, které pak řídí rozvoj systému v dané zemi nebo lokalitě.

Článek FRANCHISE Meeting Point 2013 – Největší přehlídka franchisových příležitosti v České republice a na Slovensku byl publikován 16. ledna 2013 v 00.00 v rubrice PR články. Autorem článku je redakce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...