Virtuální asistent pomáhá nejen velkým společnostem, ale i jednotlivcům
Kdo z nás by si nepřál mít vyřízeny všechny e-maily, i když právě nemáme čas je řešit, v pořádku účetnictví, vyřízené všechny objednávky, zajištěny dodavatele zboží či služby atd.? Pokud máme firmu, musíme se jí denně a naplno věnovat. Občas se ale může stát, že nám odejde zaměstnanec, kterého není snadné nahradit novým, stejně kvalitním. Anebo máme spoustu svých rodinných starostí, a nestíháme se věnovat nejen firemním, ale i nezbytnostem soukromým, jako je vyřizování na úřadech, vyzvednutí balíku na poště a podobně. S tím vším vám může pomoct virtuální asistent.
Virtuální asistent funguje rychle a spolehlivě
Můžete si být jisti, že virtuální asistent bude jednat rychle a bez zbytečného otálení. Na začátku vás čeká úvodní analýza potřeb zdarma. Následuje převzetí agendy, a přestože na vašich požadavcích může pracovat víc různých odborníků, protože platí, že víc hlav víc ví, s vámi bude komunikovat vždy stejný asistent. Službu, kterou si objednáte, bude vyřízena tak rychle, jak bude domluveno, vždy včas. Zastupitelnost asistentů je 100 %, nemusíte řešit absenci asistenta např. v době dovolené či nemoci. Vše vás vyjde levněji než váš zaměstnanec díky objemu odvedené práce i specializaci. Platit nebudete ani pojištění či dovolenou.
Kde jsou nejlepší dodavatelé?
Virtuální asistent vám může pomoct s kde čím. Nemáte čas zjišťovat, kteří dodavatelé vám dodají požadované zboží či službu, a to do termínu, který potřebujete stihnout? Zdlouhavé hledání nejvhodnějšího dodavatele, který splní vše, co potřebujete, domluvit termín, kdy začne s realizací zadané práce a kdy ji dokončí i mnohé další, to vše za vás vykomunikuje virtuální asistent. Vy budete jen vybírat z nabídky nejvhodnějších dodavatelů, budete informování o začátku a konci realizace zakázky, vše důležité za vás asistent pohlídá. Vy se budete moci věnovat jiné práci, nebo si vzít volno.
Virtuální asistent patří mezi oblíbené zaměstnanecké benefity
Lidé mají rádi své volno a váži si jej. Je až k nevíře, kolik ze svých soukromých povinností, které zaměstnanci musí řešit, řeší v pracovní době. Ať už přes internet, po telefonu, nebo si někam odběhnou, byť se chovají, že řeší pracovní záležitosti. I jim může virtuální asistent pomoct. Stačí, když jeho služby zařadíte mezi zaměstnanecké benefity. Vaši zaměstnanci mu rádi přenechají vyřizování, které nemají rádi a oni se budou naplno věnovat své práci.
Informujte se na myTimi.cz o všech podrobnostech týkajících se virtuálního asistenta. Je cenově dostupný, spolehlivý, rychlý a s jeho nasazením i službami budete bezesporu spokojeni.
Článek Virtuální asistent pomáhá nejen velkým společnostem, ale i jednotlivcům byl publikován 10. října 2019 v 21.30 v rubrice Zaměstnání. Autorem článku je Redakce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Chcete vrátit zboží? Kdy je to možné?
- Opravy v pronajatém bytě. Kdo je platí?
- Obchodní společnosti – druhy a charakteristika
- Audit – co to je a k čemu je dobrý?
- Psychika člověka hraje důležitou roli v životě
- Co to jsou a k čemu slouží devizové rezervy centrální banky
- Chraňte hodnotu svého majetku a volte zlato jako investici
- DPH – o Zákoně o DPH v kostce
- Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky
- Ferratum SMS půjčky
Tagy
půjčka půjčky čalounění Investice založení firmy podnikání banky Zákon o odpadech důchod pojištění