Reklama na internetu
Do reklamy na internetu se každoročně vlévá více peněz. Oproti reklamy v jiným mediích má reklama na internetu výhody jako jsou:snadná měřitelnost, výborné cílení a možnost rychlého spuštění a zastavení reklamních kampaní.
Možnosti internetové reklamy:
CPC reklama ve vyhledávačích
V programu Google Adwords si můžete spustit reklamní
kampaň a na daná klíčová slova se bude vedle výsledků vyhledávání
zobrazovat váš reklamní text. Ceny za klik jsou již od 1 cent. Výsledky
jako cena za klik a konverzi jsou snadno měřitelné. Výsledky této reklamy
do značné míry závisí na správném nastavení kampaně. CPC reklama ve
vyhledávačích je vhodná hlavně pro prodej produktů a je již méně
vhodná pro propagaci značky.
Zpětně odkazy Zpětné odkazy jsou vhodné především
pro lepší umístění webových stránek v přirozeném vyhledávání ve
vyhledávačích ajko sjou Seznam a Google. Zpětné odkazy je
možné získat buď registrací webových stránek do katalogů nebo koupením
odkazů na webových stránkách.
Nabízím rychlou registraci webových stránek do katalogů za nízkou cenu
10,–Kč za jeden odkaz.
Na kvalitních webech v systému DobrýWeblog.cz si můžete také koupit
zpětné odkazy. Pro více informací mě kontaktujte na:
reklama(at)dobryweblog(dot)cz
Bannerová reklama
Bannerová reklama na internetu je
vhodná hlavně pro propagaci značky a méně již pro prodej produktu. Cena za
klik a konverzi bude sice poměrně vysoká, ale logo a název vašeho produktu
se dostane do podvědomí lidí a nepřímo tak vlastně podpoří prodej
produktu. Bannerovou reklamu je vhodné použít na odborných serverech, které
nějak souvisí s vašim produktem. Bannerouvou reklamu si můžete objednat
i na těchto webech systému DobrýWeblog.cz. Pro více informací mě
kontaktujte na:
reklama(at)dobryweblog(dot)cz
PR články
PR články zatím nejsou moc rozšířené na českém intertu, přičemž se
jedná o velmi účinný nástroj pro progaci značky i pro prodej produktu.
Nejlepších výsledků dosahuje takový PR článek, u kterého nejde poznat,
že je zaplacený. Pokud by jste měli zájem o PR článek na některém
z webů v systému DobrýWeblog.cz,
tak mě kontaktujte na:
reklama(at)dobryweblog(dot)cz
PR články nejsou označeny jako reklamní a proto čtenáři nepoznají, že
se jedná o zaplacený článek. PR článek může být dodán buď hotový,
nebo ho mohou vytvořit naši redaktoři.
Závěr:
Internetová reklama zažívá růst a oproti reklamy v televizi a tisku je levnější se snadno změřitelnými výsledky. Každý druh internetové reklamy je vhodný na něco jiného, takže je před koupí reklamy na internetu vhodné zvážit jakého efektu chceme dosáhnout.
Článek Reklama na internetu byl publikován 26. srpna 2007 v 16.27 v rubrice Investice. Autorem článku je Marek. Pro diskusi slouží komentáře (1).
Podobné články
- Výdělek na internetu 03.09.2007 05.37
- Hromadné nakupování na internetu 16.10.2010 00.00
- Je možné vydělat na internetu? 08.12.2014 00.00
- Jak začít podnikat na internetu? 26.06.2010 00.00
- Platba kartou na internetu je standardem 13.02.2011 00.00
Top 10
- Opravy v pronajatém bytě. Kdo je platí?
- Chcete vrátit zboží? Kdy je to možné?
- Obchodní společnosti – druhy a charakteristika
- Audit – co to je a k čemu je dobrý?
- Psychika člověka hraje důležitou roli v životě
- Co to jsou a k čemu slouží devizové rezervy centrální banky
- DPH – o Zákoně o DPH v kostce
- Chraňte hodnotu svého majetku a volte zlato jako investici
- Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky
- Ferratum SMS půjčky
Tagy
půjčka půjčky čalounění Investice založení firmy podnikání banky Zákon o odpadech důchod pojištění